Hallå!

Jobba jobba! Det blev sent i innan jag kom i säng inatt! Telefonen gick varm av allt prat! När jag sedan skulle ställa mobilen på väckning blev det fel! Vaknade tio i sju och skulle börja sju! Det blev direkt upp ur sängen och i kläderna. Det enda jag gjorde mer var att borsta tänderna och håret! Sedan full fart nedför backen! Stämplade in 06.59 ! Jag hann! Dagen har gått superbra,nu känner jag stället och människorna riktigt bra! Trivs på jobbet som ni alla vet,jag tjatar ju om det varje dag! Nu håller jag på och kokar ris som jag skall äta med Pesto,sen blir det väl att roa sej med något innan kvällen! Återkommer senare med mer från livets irrfärder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0