Händer grejer här!

Har visst inte vant mej vid att ha en lillkamera i väskan! Glömde alldeles bort den när jag var och handlade! Å jag som skulle visa er allt om ICA Maxi i Enköping! Sen skulle jag städa lite på toan,lovar att långhåriga människor lämnar spår i avloppsbrunnen! Det vill jag inte visa hur det såg ut! Fick sedan en ljus idé, å rev bort allt från badrumsskåpet och skruvade ner det från väggen,glömde fota före. Nu ska det bli nytt stuk därinne,måste bara köpa lite grejer, men det får bli nån annan dag,nu har i alla fall projektet startat,får se hur länge det blir att ha allt på golvet nu då,länge om jag känner mej själv...



Tänk om det kunde bli av med en sån här pruttgubbe på dörren nu då!

Kommentarer
Postat av: Irene

Men jösses vilka bra, men det roligaste vore faktisk att ha en "prutttjej" istället. Vilket hemlighetsmakeri det är om tjejers "pruttar". Vid tester man gjort i USA så har man uppmätt 3,3 l gas hos en man, och 3,1 l gas hos en kvinna, under 1 dag. Ja USA kan verkligen testa grejer. Vi tjejer måste ta plats i luften också, hihi

2010-08-17 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0