Hej!

Har suttit och filat på ett inlägg sedan jag kom hem från jobbet och lite handling! Det handlar om mitt känsloläge just nu och avvaktar lite innan eller om jag lägger ut det! Vi får se vad som sker under kvällen! Annars har dagen rullat på bra! Fick en riktig störtskur över mej när jag var ute på eftermiddan,en rejäl åsksmäll kom det också,men åska och oväder skrämmer inte mej! Känner mej ganska frusen ikväll så det blir nog en myskväll i soffan här tror jag! Annars är det mest intressanta att jag har ätit en halv liter glass och tappat bort en silverring idag! Glassen vill jag bli av med men inte ringen,tror jag tappat lite i vikt för jag märker att fingrarna blivit smalare eller så har ringarna blivit större vad tror ni? På tal om ringar,vad gillar ni denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0