Hej!

Klockan är redan sex på kvällen och jag har inte skrivit ett enda inlägg ännu! Vilken tur kära läsare att ni inte tröttnar på att vänta! Idag har jag jobbat från 7.00- 16.00 ! En toppendag som gick fort och lätt fast jag var trött! Så fort jag sätter mej ner så vill ögonen åka ihop! Stel i nacken är jag också efter en förmiddagslur i en hammock i går! Sen jag slutade har jag hunnit en del,stannade till på en loppis och fyndade lite. Tagit reda på massor av ren tvätt som till sist ville bli torr i det fina vädret. Kokat potatis och ätit tillsammans med räksallad och gröna oliver! måste fortsätta att röja här hemma så nu sliter jag mej från kära bloggen en stund till .Hörs snart igen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0