Hoppas i morgon!

Vad skönt det skulle vara att få lite tid över i morgon! Då skulle jag göra massor av saker! T ex lata mej i drömparken med kameran! Kanske sitta där och ha en picknick, i solen ,bara slöa och koppla av! Sen skulle jag dricka en god latte på Kalle på spången i Västerås. Eller kajens fik! Det kan ju bli så, eller så ringer telefonen och det blir jobb! Kul överraskning,hade visst betalt in två tusen för mycket på en räkning den här månaden som jag skulle få tillbaka det gör ju inte ont! Förra månaden var det ju två kronor för lite! Siffror är visst inte min grej! Nu blir det snart nattis för mej! Hörs när jag sovit lite!



 

Åh vad jag är glad åt alla mina blommor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0