Jean-Pierre

Försökte verkligen hinna något ikväll,men det blev inte bra. Det mesta blev halvfärdigt, fast å andra sidan är ju halvvägs ganska långt om man tänker efter! Det betyder ju att det är lika lång väg tillbaka så då kan man ju lika gärna fortsätta med det man börjat! Har därför burit ut det gamla badrumsskåpet i garaget och har numera en tom vägg bakom toalett och handfat. Har också en plan på ungefär hur det ska bli sen. Nä nu måste jag börja att avsluta den här dagen vad det gäller det praktiska. Förresten nån som sett den här killen? Var med om en riktigt rolig händelse i helgen där han på ett lustigt sätt var inblandad!


Kommentarer
Postat av: Irene

Jo,jo det är att umgås i dom finare kretsarna nu, förstår jag. Snygg bild också, helt ok, en riktig snygging. Ska du svänga runt i Stockholm i helgen igen ? Du har ju lite att fira, tror jag. Blir spännande att se mer bilder denna gång, nu när du har en sån fin kamera också.

2010-08-17 @ 23:42:32
Postat av: Chevalena

Ha ,jag har väl alltid umgåtts i fina kretsar! Tja varför inte Stockholm i helgen,man vet aldrig vad som händer i kalastider! Eller så sitter jag i Drömparken och drömmer! Vem vet?

2010-08-18 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0