John Blund kommer

Näe ingenting blev det gjort här ikväll! Hur gör man när man gör ingenting då? Jag satt ju faktiskt vid datorn och så pratade jag faktiskt i telefon å så åt jag upp morgondagensmackor,så jag har visst gjort något. Nu är jag så attans trött så jag kan väl inte sova för det sen då! Måste komma ihåg att åka och handla lite o morgon. Får bli efter jobbet! Hoppas nu att det där ljudet som kommer från nån oladdad manickel i nån garderob inte stör mej inatt för jag orkar inte gå och leta på vad det kan vara! Kanske är det en piptutare eller nåt! Godnatt alla som vil läsa vad jag skriver ,nu ska jag sova gott,hoppas ni fär göra det också!


                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej. Har du vaknat ännu ? Det är så tyst på bloggen idag.

Väldigt nyfiken...vad har du för manick i garderoben, som låter, hmmm !?

Nu är jag äntligen på G igen att skriva och kommunicera igen.Hörs snart.

2010-08-17 @ 16:49:14
Postat av: chevalena

Välkommen tillbaka hit till bloggen! Jobbade hela dagen,därav tystnaden men nu är jag här så det blir väl några inlägg under kvällen kan jag tro! Just ja, ska ta och kolla upp den där garderoben så det inte är en bömb! Poff ba!

2010-08-17 @ 16:55:56
Postat av: Irene

Tack, roligt att orka vara tillbaka igen. Söt kamera förresten, grattis till den, det ska bli kul att se alla härliga bilder du tar.

Apropå det som låter i garderoben... tänkte väl inte i första hand på en bömb, hade väl lite intimare tanke, fniss, fniss

2010-08-17 @ 19:48:27
Postat av: [email protected]

Menar du som en man i byrålådan? Hi hi!

2010-08-17 @ 20:47:44
Postat av: Irene

Precis ! En sån man plockar fram vid behov, tssss

Skaffa för "guds" skull nya batterier tjejen.

Kram på dig

2010-08-17 @ 21:51:26
Postat av: Chevalena

Jag behöver nog nya batterier själv snart tror jag!

Eller så får jag vrida upp nyckeln i ryggen några varv! Äh i morrn är det full fart på mej igen! Kram och godnatt!

2010-08-17 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0