Lost and found!

Vilken skön känsla! berättade ju  igår att jag hade tappat bort en av mina silverringar! Förstod att den hade glidit av fingret någonstans någongång under dagen men hade ingen aning om när eller var! Hade ju jobbat hela dagen så sannolikheten att det hade hänt på jobbet var ganska stor! Men vilken tur, just när jag reste mej upp från datorn här hemma så råkade jag få blicken på den. Den låg alldeles stilla och lugnt och blänkte på en av de svarta skinnkuddarna i soffan!  På något vis visste jag att den skulle komma tillbaka till mej, inte för att jag är nån spåkärring utan för att den betyder mycket för mej,beroende på var och hur den kom i min ägo! Tar aldrig av mej mina fem ringar fast man inte får bära smycken på jobbet av hygienskäl,då använder jag hellre handskar!

  Ungefär så här ser två av mina ringar ut,den ena har texten STRENGHT och den andra texten PEACE o LOVE

 Detta är det senaste,texten på ovansidan!
Det fiffiga är att på många ställen på nätet kan deu beställa ringarna med den text du själv väljer. Hur coolt som helst! Jag gillar ord och uttryck! Har köpt fyra av mina ringar i Stockholm ,de två med text kommer från en butik i gamla stan som jag snart tänker besöka igen för att shoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0