Min blogg!

Idag har det blivit riktigt många inlägg på bloggen! Har ju varit ledig idag och mestadels hållt mej hemma. Då är det skönt att då och då sätta sej ner och dela sina tankar. Det är det bästa med en blogg , det känns så skönt att skriva,använda bokstäver och formuleringar. Har alltid gillat att skriva och berätta,sen kan andra tycka vad de vill om det jag skriver. Men det skulle inte vara lika kul att skriva utan mina bilder! Jag lägger ju sällan ut bilder på människor men på något vis hänger i alla fall ord och bild ihop för mej! Ja jag trivs med min blogg! I morgon blir det säkert inte lika mycket skrivet,ska först ut och snurra och sen jobba lite!

Ha ha undrar om ägaren till denna känner igen den?


Kommentarer
Postat av: gullan

Men hallå. Är inte detta en bild på min vakt-piga du fått i siktet? Hoppas du kan tjäna lite pengar på denna fina bild. Varm kram

2010-08-12 @ 22:51:19
Postat av: chevalena

Visst är det så Gulligullan! Det är din piga! Härligt att du kände igen den,du vinner första pris!

2010-08-12 @ 23:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0