Natt nu igen!

Men vad jag fastnade i annat här på datorn.Skulle ju skrivit till er för längesen. Slutade jobba klockan nio men var så hungrig så jag fick äta uppvärmda pommes frites från igår! Inte så gott! Men var gör man inte när magen skriker! Annars har kvällen varit bra på alla vis! Borde väl lägga mej nu men det är alltid lika segt att komma ifrån datorn! Å folk undrar vad jag gör om kvällarna som inte ser på TV. Undrar snarare hur man kan hinna titta på TV om man är i farten. Jag menar med det att jag på senare tid sett massor med människor som verkligen bara har TV:n som sitt enda sällskap! Så jag dissar den inte på det viset! Men det är inget som roar mej särskilt mycket! Nu är det redan en ny dag så jag får ta alla mina tankar med mej till sängen och fortsätta fundera på livet där! Då somnar jag nog fort! Nu får ni alla en godnattkram så ni klarar er till i morrn! See you!



Attans vad jag är nöjd med denna bild! Gissa var den är tagen? Rätt,Drömparken såklart i Enköping!

Kommentarer
Postat av: Gullan

Go natt, tack för alla fina bilder, och tänkvärda ord som du delar med dig av. Sov gott.

2010-08-13 @ 00:19:51
Postat av: chevalena

Tack själv och godnatt! Kul att du uppskattar det jag skriver,det värmer!

2010-08-13 @ 00:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0