No fire in my head

Skulle ju illustrera hur det skulle se ut om uttrycket " det har brunnit i huvudet på Cheva" besannades. Började och trixa och fixa i Photoshop men resultatet blev ju hur vackert som helst! Då kom jag på att det kommer aldrig att hända ,det kommer aldrig att brinna i huvudet på mej.Det är fel ord! Visst kan saker hända mej också men jag kom på att bilden symboliserar något helt annat! Det är elden som brinner i mitt hjärta,kärlekslågan helt enkelt!
Snyggt tycker jag det blev. Varsågod och njut!

Detta är den stora varianten och här kommer den lilla!

Nu börjar ögonen bli trötta! Är så nöjd med tanken på sovmorgon i morgon. Å då beror den inte på någon felställning av larmet utan på att jag verkligen ska försöka sova ut och sen njuta av en ledig förmiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0