Nu har det hänt!

Det är inte ofta som jag gör det, men idag har jag gjort det och genast så ångrar jag mej! Fast egentligen är det kanske bra att göra det för om det inte behövdes så skulle det ju inte ske! Så är det ju med oss människor,man ska lita på sin känsla och sträva efter det som känns rätt för en själv. Jag tycker det är superviktigt att kämpa för det man tror på och inte ge upp. Fast det kan kännas motigt ibland så är det bara att gasa! Ofta är det två steg fram och ett tillbaka. Det är nog för att man ska hinna med så det inte rusar på allt för fort så man inte hinner tänka igenom sina val! Äh vad blev detta för resonemang,tänkte ju bara berätta att jag tagit en liten eftermiddagslur i soffan och just nu känner mej lite seg och behöver kaffe för att vakna till! Snart ska jag fortsätta kliva vidare på livets stig! Så hej å hå bara att resa på rövva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0