Om jag måste välja

Om jag måste välja en låt just nu så kan jag inte det! Så då får det vara,kanske kan välja nåt annat då,kanske något bra från den här dagen,hmm....När jag tänker efter så har det ju hänt massor idag! Träffade bl a en sedan länge f d arbetskompis, på ett ställe där jag aldrig kunnat ana att vi skulle ses! Fick en trevlig och som sagt oväntad pratstund! En sak som inte var kul var att Philadelfia osten med smak av grillad paprika var möglig när jag ville ta en macka! Blev att äta mackan alldeles naken! Äsch det gör inge! Måste lägga till en sak förresten! Hade en trevlig sms:konversation på sen eftermiddagen,den var uppiggande !



Trappa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0