On the road again!

Hej igen ! Nu har jag kommit tillbaka från dagens äventyr!
Här sitter chauffören och rattar! Bry er inte om datumet, har ännu inte ställt om det på lillkameran!
Är på väg mot Barkarby här för lite shopping med en kompis!

Fikade  och handlade och strosade runt i solskenet! Sedan vidar till Kista för jätteshopping. Lyckades skrapa ihop en hel del som jag behövde,dessutom med röda prislappar.Det skäms jag inte för! Efter lite sightseeing bar det av tillbaka till Enköping. Nu sitter jag här och dippar tomater och gurka i paprika och chili dipp och längtar ihjäl mej efter tortillachips med chili smak. Men jag kommer inte att gå utanför huset nå mer idag det är en sak som är säker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!! du är inte bara en riktigt patetisk o låg människa-du är sned o ful också !!!

2010-08-28 @ 02:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0