Polis, polis

Om man någonsin har varit i närheten av huset här på Furugatan och vet hur det ser ut,så förstår ni att jag blev förvirrad när jag hörde ljudet av motorcyklar från skogsdungen! Gick närmare och tittade och fattade ingenting! Man ska veta att detta är mitt i Enköping och granne till en fridfull kyrkogård! Så märkligt var det, ljudet närmade sej och plötsligt uppenbarade de sej, två förvirrade MC poliser som diskuterade vilket håll de skulle ta! De använder ju inte precis endurohojar så de hade ett verkligt sjå att ta sej fram bland bergsknallarna! Ni vet ni som varit med och promenerat där hur svårt det kan vara att inte trilla bland stock och sten därinne! Undrar vad farbror polisen hade att göra där? Letade väl efter något eller någon. Kanske får svaret om jag läser den lokala blaskan!

Något helt annat nu. Detta är varianten av Ringblomma som jag valde att så i trädgården i år. Sprödare och blekare än den vanliga varianten ,men jag gillar den!


Kommentarer
Postat av: Webergurra

Hmm! Du må tala om sedan om du fick någon klarhet ang de vilsna MC - poliserna! :) W

2010-08-11 @ 19:21:42
Postat av: chevalena

Måste gå till botten med detta mysterium!Ska ut och kolla ledtrådar !

2010-08-11 @ 20:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0