Sen kväll

Nu går snart den här dagen över i en ny! Klockan börjar närma sej midnatt och det är riktigt mörkt ute! Usch jag vill inte tänka på det men det märks att det blir mörkt tidigare nu! Å jag som vill göra så mycket mer sommargrejer! Hann ju ingenting den här sommaren känns det som,fast det inte är sant! Det här var andra sommaren på rad som jag inte hade nån semester, men det var ju av eget val båda gångerna! Det är alltid lättare att jobba på sommaren tycker jag,man har ju så mycket fritid ändå! Särskilt när man jobbar kvällar och helger och blir ledig dagtid emellanåt! Varför måste man sova? Förstår det inte ännu fast jag är riktigt vuxen,men det konstiga är att jag tycker det är jätteskönt att gå och lägga sej,så där är jag lite dubbel! Ja,godnatt nu alla rara vänner som följer min blogg,hoppas ni haft en bra dag,hörs i morrn!

Sommarkväll 2008 strax utanför Enköping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0