Små bloggdekorationer

Den lilla figuren här till vänster som pryder inledningen till inlägget,är en av de skapelser jag gjort i Photoshop under kvällen! Tycker det blir lite personligare och trevligare på sidan på det viset! Dessutom är det underbart kreativt att sitta och tillverka dom. De består av flear olika delar som jag sätter ihop efter mitt tycke och sedan lägger effekter på! Jag behöver verkligen vila hjärnan från alla tankar som snurrar efter den senaste tidens händelser! Jag har tröttnat så totalt på alla lögner,svek och förtal som surrar runt så snart brinner det i huvudet på mej! Vilken bra idè,jag ska göra en eld, som den skulle se ut ifall det blir så! Här är några andra småsaker att spana på så länge! De är fria att användas för den som vill!

Originalen är ju större men jag infogar dem som miniatyrer!

Same same but different!

 

Full storlek!

Miniatyr! Tycker jättemycket om den här!


Kommentarer
Postat av: you know

you got what you deserve...

2010-08-26 @ 11:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0