Söthögar

Om ni visste vad jag är trött! Vet snart inte hur jag ska orka hålla ögonen öppna! Jag kanske helt enkelt inte ska det ,bara sova en liten lur i soffan ett tag! Hittade i alla fall en rolig pensel att ladda hem till PS Så nu kan jag göra bubblor på ett enklare sätt än vad jag trasslat med innan!

Bubblor som så bräckligt far runt i luften det är speciellt! Och vackert! Det här var en användbar pensel som någon så snällt delat med sej av! Kommer nog att dyka upp i något projekt framöver!

Kommentarer
Postat av: Irene

Hej kompis.

Skönt att se att du är hemma i ditt lilla hus igen, efter att du m.fl gjort Stockholm . Ni hade kul som vanligt, tror jag. Bubblor är härligt i alla former, men härligast att dricka, det bubblar skönt i kroppen då. Hoppas jag får vara med och bubbla lite framöver. Härligt med ny tvättmaskin, man blir glad när man slipper stå vid bäcken med tvättbräda och såpa och slita. Tack för alla moderniteter som uppfunnits med åren till vår hjälp. Själv hade jag behövt ett långt åkband, när köket skulle bäras på plats, 600 härliga kilon att bära samt spis, bänkskivor totalt 6 meter, puh. Så till slut önskade man att det fann rulltrappa på tomten. Men nu är det avklarat och jag tror det blir fantastiskt. Du måste hälsa på och se snart.

Så idag passade det bra med Chi-gong. Kram på dig så länge.

2010-08-23 @ 21:27:23
Postat av: chevalena

Vad kul att det går framåt med köket! Jättenyfiken på hur det blir! Måste bli jättebra med den nya planlösningen,det gamla var ju ganska trångt! Hoppas det blir tid att hinna över innan sommaren är slut! Fast jag trivs bra på hotell Johansson också! Kram!

2010-08-24 @ 17:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0