Success!

 

A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do

Dessa ord kommer från den speciella mannen Bob Dylan. Den första tanken jag fick när jag läste detta för länge sen var: nu kommer folk att tolka det som att man inte ska göra något i livet, bara softa runt som en annan lodis och va cool! Ja så kan det ju vara om det verkligen är vad man vill göra av sitt liv! Jag ser på det som att man själv ska vara nöjd med sina val om hur man använder sin vakna tid! Låter ju inte så märkvärdigt kanske men hur många är verkligen nöjda med det de gör från det man vaknar tills man lägger sej? På riktigt alltså! Vad har du gjort idag som får dej till en success,  självklart gäller detta även mej själv i allra högsta grad! Tål att tänkas på det här! Eller så kan man tänka att det är aldrig för sent att ändra sej, så jag väntar ett tag till!

 Himself today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0