Tandkrämsreklam

Så,nu har jag haft en skön förmiddag hemma,snart sticker jag iväg ut! Har letat efter en liten tandkrämsreklamfilmsnutt som brukade gå tå tv på den tiden jag brydde mej om att titta på sånt. Den innehåller så bra symbolik för det jag känner just nu. Kommer inte ihåg ens för vilket märke det var men kommer nog på det snart! Det handlade om att den tandkrämen gav ett sånt starkt skydd för tandens emalj så alla elakheter som kom utifrån och ville skada tanden bara studsade tillbaka med ett pling och inget kunde göra illa tanden. Ett sånt pansar är jag utrustad med. Det är livet självt som gett mej det! Nu kramar till er alla kära läsare därute!


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej igen. Visst är väl det reklam för V6 tugummi, eller det som heter Extra. Tugga Extra efter måltiden........

Jag är så glad för "de gamla" i Enköping som får en sån fantastisk hjälp av dig, som alltid har tid att lyssna till vad dom vill och har att berätta. Stjärna till dig. Hörs senare igen

2010-08-26 @ 20:40:50
Postat av: chevalena

Aha det kanske var så det var,tuggumireklam.Då kanske det blir lättare att hitta,om man letar efter rätt sak!Stjärna tillbaka!!

2010-08-26 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0