Vilket sammanträffande!

För en inte alltför längesedan träffade jag och mina vänner ett gäng människor på en pub i Stockholm. En av killarna och jag kom i samspråk om jobb. Jag jobbar i den branch han tänker utbilda sej i kan man säga. Just nu pluggar han svenska och en del annat men vi blev som sagt vänner och håller kontakten via mail och sms eller här på bloggen. Calle eller Carlos som han egentligen heter har fått ett annat smeknamn av oss. Vi kallar honom "youknow" För att han säger det hela tiden när han pratar,efter varje mening liksom. Vet att han tycker det är kul att läsa min blogg och har då och då lämnat kommentarer ,men på engelska. Gissa om vi blev förvånade när vi båda upptäckte att någon annan som kallade sej you know (med mellanslag) hade lämnat en dum kommentar på ett inlägg. Självklart hade vi en kommunikation om det hela på telefon. Calle youknow kände sej klart kränkt över att någon gjort så i hans namn. Han har också sagt att det är okej att jag skriver detta inlägg. Jag fattar väl vem som skrivit kommentaren utifrån allt annat skit som skrivs och pratas runt mej sen tidigare. Men vi har bestämt oss för att ignorera detta totalt. Så pling plong så studsar skiten tillbaka på den som skrev det! Snart ses vi igen Calle och har lika roligt som förra gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0