Visst är jag vaken

Har vaknat till en underbart vacker och ledig dag! Solen strålar som mitt i sommaren och det är varmt. Har suttit väldigt lättklädd i solen och druckit morgonkaffe och lunkat runt i trädgården och fotat mina fantastiska växter. Jag har tänkt på att många reagerar negativt och tycker det är typ "töntigt" när jag säger att jag tycker om att fota blommor och blad. Vet inte riktigt varför,självklart ligger det ju då inte i deras intresse i så fall, och de är väl intresserade och kan något annat bra så klart. Jag har nog berättat ganska ingående på andra bloggställen och forum om mitt intresse av det som växer och hur jag kombinerar det med foto och redigerings intresset. Älskar det youknow! Lite oredigerat och nyknäppt från trädgården idag.



Detta är från en urna med alldeles vanlig enkel krasse som jag planterade ganska sent i somras för att ha nu. De är ju helt underbart vackra i designen. De är så olika varandra,men kommer ändå från samma fröpåse,detta är en del av mitt växtintresse,symboliken med vårt eget mänskliga liv. Vi är människor allihop som lever på samma planet ,men ändå är vi så olika och alla är vackra på sitt eget unika sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0