2011

Det som sker i detta hus just nu är att jag håller på att limma nytt gummi på en stövelklack,den var så sne så den kunde inte stå för sej själv! Samtidigt sitter jag med photoshop och pysslar. Svårt att bara göra en sak åt gången tycker jag ,det är väl för att jag har så mycket roligt att göra kanske!

Skulle göra en liten nyårslogga,men två saker måste abslut ändras på den här,i alla fall enligt min smak.Jag ska göra det senare och visa skillnaden så får vi se! Blä vad jag ångrar att jag åt allt godis,nu har jag gömt påsen för mej själv och försöker glömma var jag lagt den,men visst är det konstigt sånt viktigt som jag måste komma ihåg,det glömmer jag lätt,den där påsen kommer jag att veta exakt var jag har tills jag ger upp och mumsar i mej det sista!


Kommentarer
Postat av: Micke

Aldrig fel att mumsa i sig! =)

2010-12-26 @ 22:20:48
Postat av: chevalena

Nej faktiskt inte fel att mumsa ibland,men alltför ofta blir det för mycket på en gång,man borde sprida ut godbitarna lite bättre!

2010-12-26 @ 23:12:33
Postat av: Micke

Ok jag brukar bara köpa hem lite åt gången för ja vet att jag äter upp allt direkt ingen karaktär! =) Ja satte i mig en hel låda Romerska bågar imorse! =)

2010-12-26 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0