ART of YOU

Just så ska det nya projektet heta! det handlar om att använda bilder på människor och göra konst typ som fraktaler. Kolla länken om du vill se närmare vad en fraktal är, och kolla mitt förra inlägg så får du se vad jag menar för stuk!
 http://www.hovberg.se/blogg/2006/05/28/snygga-fraktalbilder/

Vi får se vad det kan bli av det hela,men det kliar i fingrarna att utveckla denna idè men jag måste gå och lägga mej nu! Samtidigt som jag jobbat i Photoshop har jag pratat med gott folk på Fb chatten så jag har haft en mycket trevlig kväll/natt!
Ska jobba lite på loggan också,men den ska vara mycket enkel till skillnad mot bilderna, de ska synas! Godnatt nu alla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0