Batteriladdare och startkablar

Nyss inkommen från den 22 gradiga kylan. Det är inga klena kvinnor som är ute och cyklar nu kan jag lova. Det är så kallt så snoren fryser i näsan! But I did it! Nu håller jag på och pysslar om Skodan och har satt batteriet på laddning för annars tar den jullov snart. Ha visste inte att det fanns en fungerande motorvärmare på den men nu sitter den i! På vägen hem från jobbet fick jag i alla fall med mej det mesta av den julmat jag skulle köpa och nu är lönen här också! Här ska firas med god vän och lite rött å gröna oliver!! Och tjejer,kom ihåg att en god kvinna måste veta hur man använder en batteri laddare det ingår numera i hushållsysslorna! Plus och minus you know! Å för den delen bör man även kunna hantera ett par startkablar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0