Beppes Godnattstund!

Så kommer det där godnattinlägget nu igen då! Jag känner mej så glad inombords just nu,allt flyter på och en massa spännande saker väntar framöver,jag vill inte alls gå och lägga mej,vill bara sitta här och tänka på allt härligt jag har runt omkring mej. Att ta mej tid och uppskatta allt det bra! Att värdera det,det blir så extra påtagligt när man ser hur en del andra får ha det i sina liv. Men om jag lägger mej och tänker på allt det där så kanske jag somnar i ett lyckorus. Å så i morgon går jag upp tidigt och träffar en så underbart klok kvinna som jag kan dela mina innerst tankar med. Ja så får det bli. ska se om jag hinner med att ringa några samtal inför nyår också på fm,det börjar bli hög tid att få klart arrangemangen,ingenting är omöjligt! Suss å puss!

Här kommer liten snutt med Beppe för er som vill se. Ja så var barnprogrammen då på den tiden,kommer ihåg att jag inte var så förtjust i det då,ungefär samma tänker jag nu.Men lite nostalgi skadar aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0