Bobby brown

När jag satt i bilen tidigare idag så lyssnade jag på rockklassiker på radion. Då fick jag höra Bobby Brown med Frank Zappa. Den är ju faktiskt väldigt cool. Den spelas ju lite då och då och man var ju med på den tiden den var ny så den har väl alltid funnits där. Ätr ingen särskilt stor fan av Zappa annars, är inte riktigt inne på hans humor som så många gillar men det är ju bara att plocka de godbitar man vill. Så nu gör jag det!
Jag har bestämt mej för att göra en ny spellista på Spotify,den ska innehålla just såna där partypleasers som alla kan lyssna på, med såna där låtar som alltid funkar när man sitter några stycken och tjoar! Jag gör annars bara spellistor åt mej själv med mina absoluta favoriter,men nu ska det bli lite mera allmänt. Bobby ska bara med så får vi se vad mer det blir! Music was my first love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0