Dan före dopparedan!

Men hej igen, nu har jag jobbat klart och dessutom hunnit prommenera hem. Det var en riktigt klassisk vinterkväll att vara ute och gå i. Gnistrande snö som knarrar,månen mellan träden och iskyla i kinderna. Man behöver såna promenader ibland,det är inte så hemskt som det verkar innifrån. Ja som jag skrev tidigare så verkar allt ha ordnat sej med bilar å vatten. Tänk vad det kan snurra till i bland men bara man tar det lugnt så löser det sej. Å jag fick ju bonus efter vattenfixar jobbet också! Nu har Eddie och jag nyss ätit hård macka med rökt böckling på och jag har pillat i mej massor av oliver igen. Tror nog det är saltet jag är ute efter. Ska bara ta itu med några småsaker nu så hörs vi av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0