Det började med en randig tröja...

Satt på ett ställe och fikade och småbläddrade i Haléns reakatalog som bara råkade ligga där. Har väl för ganska längesen slutat handla på det viset för att det alldeles för ofta har blivit fel med storleka osv. Men när jag såg den randiga tröjan med det assymetriska mönstret så fastnade jag för den! Å då var det ju ganska lätt att bara gå hem och klicka lite på datorn så dök det upp massor med saker jag kunde tänka mej som också nu är mina.



Matchningen på linnet med spetskanten kan jag tänka mej helt,men klänningen med nitarna (också assymetriskt mönster!) ska nog bäras lite annorlunda på mej! Ja så blev det en del andra småprylar också! Den här gången gick det mycket bra med storlekarna så jag är nöjd,men det blir nog mer liveshopping även i fortsättningen!
LinneKlänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0