Det kommer att gå bra....





Ser ni, klart man kan bli orolig och fundera över om detta verkligen är möjligt! Men jag tänker inte ge mej. Ska ta och forska lite mer om det där med jordens sammansättning för olika växttyper. Vet att vi har en plantskola i närheten där det finns en man som gärna delar med sej av sina kunskaper,får åka dit och be om lite tips,och framförallt handla sen i vår. Jag har slutat tro på gröna fingrar, det handlar inte så mycket om känsla utan mest om kunskap och den vill jag tro sitter i hjärnan. Sen måste man ju sprida kärlek och värme till allt levande också, men det kan ni kolla med Di leva lite närmare om! Själv ska jag åka och jobba nu men vi hörs sen!
http://www.reese-handelstradgard.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0