Får leva utan sminkväskan ett tag nu!

Jag börjar nog känna att den här dagen lider mot sitt slut. Förresten lider vad är det för ord att använda i det här sammanhanget! En mycket bra dag för mej börjar ta slut. Ha träffat goda människor i vars sällskap jag trivs. Pratat med andra i telefon eller via sms och chat!. Jag har det oförskämt bra och det uppskattar jag verkligen! Tack snälla vännen som gav mej alla böcker. Har redan fått bekräftat att de kommer väl till pass dit vi tänkte! Råkade glömma få ner min sminkväska i min braatthapåroadtripbag idag när jag skulle hem,så nu gäller det att titta djupt i gömmorna och se vad jag har dubbelt av till imorgon. Suss på mej nu så ser jag er i morgon. Åter igen tack till alla som hjälpte mej att göra min dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0