Från A till Ö

Har jag inte alltid sagt det,det finns ingen anledning till att stressa upp sej när det krånglar för en. Just nu har jag en liten rast på jobbet och sitter och äter risgrynsgröt med kanel och socker. Julgott! De som var problem tidigare idag,är som bortblåst och vattnet porlar som värsta vattenfall i kraanarna i huset. Fick lite hjälp av Tom Trick som susade hit och först guidade mej på telefon och sen live. Men då hade jag redan fått proppen att släppa med hjälp av hårfönen. Förlösande! Vi han med en ficka och lite umgänge innan jag så stiligt blev skjutsad med den lånade cykeln i bilen till jobbet. Vilken flygande start på dagen,me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0