God förmiddag!

Idag har jag sovit till klockan var tio. Sen upp med ett skutt och satte igång dagens aktiviteter. Frukost först å sen en djupdykning i källaren för att leta efter Jennys festblåsor som vi vakkumpackat och förvarat här! Kanske jag lånar någon av henne,till nyår,vi får se!Vilket fantastiskt förvaringssätt det är med vakkumpåsar. Å det roligaste är och ta dammsugaren och dra ur luften. Platt som en pannkaka blir det, å lätt och enkelt att förvara. Eddie och jag hade planerat en promenad och rundvandring i snön i trädgården, men den fick ställas in pg a sko/stövelbrist från hans sida. Mycket snö är det. Har nu en del att greppa innan vi ska luncha och jag drar vidare till jobbet! Hej så länge då!
Sparar utrymme och skyddar kläderna mot vatten, lukt, mögel, smuts och insekter. Clips för enkel förslutning.
   
. Här en hängande vaccumpåse! Helsmart!
http://www.biltema.se/sv/Hem/Forvaring/Ovrigt/Vakuumpase/
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0