Har haft ännu en bra dag!

Nu är jag på plats framför datorn igen efter mitt arbetspass. Avslutade dagen med en trevlig kaffestund hos en  mycket trevlig herre. Han är så insiktsfull och har haft en speciell livssituation som han gärna delar med sej av. Varmhjärtad och generös trots att han bär på en stor sorg. Tänk att han bara orkar. Beundransvärt,jag är så glad att ha fått privilegiet att lära känna honom. Samtidigt som jag jobbat har jag varit sambandscentral när det gäller samordningen jul/nyårsfirande. Det ena med familjen å det andra med människor jag väljer att umgås med! Ser fram emot allt med glädje,det ska bli så kul alltihop! Å hinna kommer jag att göra,det vet jag fast schemat är tajt,men I don't wanna miss a thing! Nu ska jag komma ihåg att ta mitt kostilskott,glömmer det så lätt för jag har fått för mej att ställa undan burken efter varje gång jag tagit en. Sen på det en apelsin för c-vitaminernas skull! Nyttig jag !

Näringsvärden, per 100g
Energi 46 kcal/193 kJ, Vatten 86 g, Protein 0,8 g, Fett 0,1 g, Kolhydrater totalt (ej fibrer) 10,3 g, Kostfiber 1,9 g, Kalium 158 mg, ß-karoten 126 µg, C-vitamin 53 mg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0