Har hållt igång hela dan....

Oj vad länge jag har varit på vift idag,först en intressant och givande arbetsdag fram till fyra och sen snabbt intill Västerås för en mysig kväll. Först nere i centrum för att kolla in skor och jacka,sen ut på Erikslunds köpcenter,och spana in mer grejer. Inget särskilt blev köpt men ideèr föddes. Kvällen avslutades med Pizza på Cupido eller Picudo som vi brukar kallade stället på skoj. Sedan hem på snöiga vägar. Hann prata med mina alltid aktiva döttrar under resan. Den ena befann sej på solarium och den andra i Örebro! Ja det är så kul att de har fullt upp i livet och kan spendera sin tid på ett sätt de trivs med! Härligt,heja på flickor! Undrar om jag ska koka mej lite färsk broccoli kanske,det är vitaminbomber det! Å så ska jag komma ihåg att ta min vitamintablett också! Skönt med ledig förmiddag i morgon,då kommer jag att hinna det jag vill ialla fall ikväll! Hörs strax igen!

 
Ett enkelt arrangemang men å vad njutfullt!
Miss you lovely summer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0