Hej alla ni som fryser!

Så är jag då hemma igen efter en dags arbete. Måste säga att jag hade tur idag som fick bilschema så jag slapp gå eller cykla! Men jag känner mej ändå rätt stel och frusen så jag börjar fundera lite på att göra mej en soppa för värmens skull! Tänk vad många saker jag har att glädjas åt ändå i vinterkylan, har blivit tillfrågad om ett mycket spännande och lite tufft uppdrag av en arbetsgivare här i staden. Om det är möjligt att kombinera med mina nuvarande uppgifter så hoppar jag på direkt! Vilken tur jag har ,eller så är det så att om man jobbar hårt och visar sina framfötter så kan det hända att djungeltrumman går! Hur det än blir så kan jag njuta av tanken att bli tillfrågad! Ska plocka upp lite grejer som jag bara droppat innanför dörren de senaste dagarna och så ska jag packa upp ett spännande paket som kommit också! Nej glad och nöjd ska människan vara,allt går så mycket lättare då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0