Hej hopp gummisnopp!

Så här tänker jag nu! Äta lite broccoli,kanske hälften av det jag nyss kokat. Dedan tar jag med resten till jobbet och stoppar ner i potatissoppan som är kvar sen sist. Då får jag en toppen god och nyttig middag på jobbet ikväll. sen vill jag ha tag på en vattenfri hudcreme,för sån med massa vatten i torkar bara ut ännu mer. Annars får jag väl halka runt i olivolja, men det vore praktiskt med nåt annat också. Behöver också köpa ett par nya läsglasögon för de gamla håller på att ta slut. Måste ju kunna se ordentligt i alla papper på jobbet och sen vid photoshop jobbandet behövs de också! Så det blir att resa på röven och sätta fart. För jobbet börjar klockan två och det vill jag inte missa. Har tagit med mej en liten övveraskning till någon jag hoppas träffa under eftermiddan! Det ska bli kul att se reaktionen. Så om inte annat så hörs vi av när jag kommer hem ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0