Hej Världen!

Nu är morgonbestyren redan avklarade och jag har några minuter över,tror jag i alla fall! Som sagt ,det där med tid alltså! Det kurrar i magen efter morgonkaffe men såklart glömde jag köpa igår och burken är tommare än tommast! Ska ju strax iväg till jobbet så jag tar en kopp där. På tal om jobbet så glömde jag säga en sak om det igår. Tänkte faktiskt på det redan när det hände. Tänka vad mycket glada skratt jag hörde på lunchen,mycket snö och tuffa förhållanden ute på jobben,tighta scheman med mycket pyssel för att få det hela att gå ihop.men ingen klagar! Istället blir det skratt och glada miner och mycket gemenskap. Någon har gjort julfint i personalrummet och det är så mysigt att komma in mellan jobben och när man slutar så man vill knappt gå hem! Härligt och livgivande med starka och goda kvinnor! Ses snart! Idag blir det nog bara en snabb mellanlandning här för sen bär det av igen för ett litet tidigt julfirande och säkert en massa annat kul också! Må gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men samtidigt är det ju inte så konstigt att det skrattas och tokas som det gör på jobbet..

Vi är ju inte normala och vi kommer bra överrens och vi kan vara på vilket humör som helst.

Jag är så himla glad att jag va hos er den dagen för det behövdes verkligen..

Och kan inte tacka dig nog bara för att du lyssnar och finns..

Massa kramar

2010-12-22 @ 18:57:03
Postat av: chevalena

Maria,du är en supertjej och nästa gång är det du som får lyssna på mej! Kram !

2010-12-22 @ 22:33:03
Postat av: Maria

Men det gör jag mer än gärna...

Kramar

2010-12-23 @ 08:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0