Hitta på nå bra rubrik då för attan!

Så nu plockar jag undan och stänger ner i pysselhörnan för ikväll och bokar mej framför photoshop igen! Alltså nu är det ingen stopp på alla ideèr och tankar om bildprojekt som snurrar i mitt huvud. Vet inte hur jag ska hinna med allt roligt som pågår! Imorgon blir det jobb på dagtid igen så jag måste hålla ögonen lite på klockan. Fick ett bra uppslag av en annan vän till min nyårspartypresent! Kanske det blir lite poffa med i det hela också,det är ju i alla fall nyår! En sak är säker det blir unikt och det blir mycket Cheva över det hela! Å nu musik,vet att det inte var så länge sen jag delade med mej av Axl men det gör ju inget, för han är ju inte bara min,ni ska väl också få njuta lite,för här finns han mycket och ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0