http://jennlee.blogg.se/

Här vill ni se en fin blogg? Titta in här då!  http://jennlee.blogg.se/ Ah glömde jag säga att det är min dotters? Ja då vet ni nu då! Nu är jag så rysligt trött så jag vet inte hur jag ska ta mej till sängen knappt !Å min värmeslinga filt är så varm å skön ! Fötterna trivs i de mjuka tossorna så nu somnar jag snart sittandes! Kan ju snart börja sumera detta år ,nu när det bara är en vecka kvar av det gamla året! Vilka kategorier ska jag köra? Årets låt,årets coolaste människa, årets bästa händelse? Jag det finns mycket å kan bli riktigt spännande att fundera kring. En sak vet jag om detta år och det är att jag verkligen inte legat på latsidan!! Många nya vänner och spännande roadtrips har det varit! Ett fantastiskt arbetsår! Mina fina barn gör fantastiska framsteg i arbete och skola! Och det bästa av allt är att jag toppar årets sista dag med något riktigt riktigt spännande.....standing on the edge of forever....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0