Hur ska det gå med pelargonerna då?

Timmarna går fort en sån här dag,snart är det dags för jobb igen. Vet redan att jag har en bra tur och att kvällen kommer att flyta på den också! Jag har kostat på mej att vara ganska strukturerad med det jag pysslat med under dagen härhemma, och med det har det ju blivit saker gjorda också! Funderar allt en del över om jag verkligen skall lyckas med projektet att övervintra alla pelagoner jag radat upp i källarn. Har ju aldrig testat förut, så jag känner mej allt lite osäker på hur det ska gå. Jag ska snart ner en vända och hämta lite tvätt så ska jag ta med kameran och ta en bild så kan vi ju följa de stackars blommornas väg till våren! Jag ska ge dom lite schyssta vibbar så går det säkert bra! Jamen då går jag nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0