Ilandsproblem & Love´s theme

Nu måste jag bara sjunga ut om mitt senaste problem. Har dragits med det sen det började bli kallt i höstas. Alltså,vad irriterande det är när tightsen inte riktigt får plats under jeansen! Jag vill vara varm om benen och samtidigt använda mina vanliga jeans,alltså blir det strumbyxor eller kraftigare tights under. Det är inte det att dom inte får plats utan att plaggen liksom hakar i varandra,det blir inget glid när man rör sej,å sen vill allt hasa nedåt! Näe fy vad jobbigt! Vet att vi är fler som brottas med detta trubbel! Visst kan man ha brallor utanpå jeansen,men det har jag också emellanåt när jag cyklar på jobbet,så kom inte och säg att jag inte försökt!
Ah nej,tänk när sånt småtjafs är ens största problem,då får man skatta sej lycklig! I´m happy!

Hörrni vad tycker ni om Barry White då? Många har en idé om att han är en romantiskt soulfjolla och inte riktigt kan räknas in bland de stora soulkillarna,men det tycker inte jag han får plats i mitt musikhjärta också! Här en instrumental klassiker från honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0