Inte klokt,jag har bäddat sängen!!!

Varning,jag har blivit arbetsskadad,känner det klart och tydligt. Nyss skulle jag bädda rent i sängen och gjorde som jag brukar,i stort. Men mot slutet kom jag på mej själv med att jag stod och bäddade,vek in kanterna på täcket så snyggt och stoppade om. Det var längesen det hände sist för mej,den enda som bäddat den här sängen är min fd sambo,men jag brukar aldrig göra det. Vete katten hur många sängar jag bäddar efter strikta order på jobbet om dagarna,men hemma brukar jag bara kliva upp och i bästa fall dra igen skjutdörrarna till sovrummet om nån inte tål min obäddade säng som  kommer på besök. Nu är den så fin så jag får väl sova nån annanstans ikväll. Ja nu ska jag bara äta lite å sen åker jag till jobbet. Så vi hörs när jag är klar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0