Ja ja ja,det är väl bara att gå till sängs kvar nu!

Dags för att packa ihop för kvällen. Det har varit en bra och lärorik dag som vanligt. Jag har hunnit med att vara en glad och trevlig medmänniska och skött mina åtagande efter min bästa förmåga. Jag har mött människor i svåra situationer och gjort allt jag kunnat för att göra det lite bättre den lilla stund jag deltar i deras vardag. Jag har mött glada och duktiga kollegor som får mig att skratta och att trivas på jobbet. Jag har lyssnat och jag har lärt,snappat upp och använt tips från andra. Jag har umgåtts med en mysig liten kille,min Eddie som kämpar så bra för att få till det med sina veckopeng,å det är inte så lätt att spara och vänta när det lockar i alla butiker och gallerior. Jag har också lärt mej att göra armhävningar bättre än innan,och det känns i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0