Jag bara är ....

Åh vad jag uppskattar dessa lediga förmiddagar ska ni veta! Först sova en lagom stund in på morgonen,och sedan vakna till med kaffe och pepparkkaka med smör på. Några spännande sms i min telefon som får mej att le! Massor av musik via olika forum,strömmar in i mitt hus! Sedan har jag den där glada känslan i magen av att ytterligare en dag på jobbet ligger öppen framför mej. Lite att klaga på har jag också,de där armhävningarna har satt lite spår i ryggen,tur att det ingick en dags vila mellan varven. Kanske har lite kvar att fila på vad det gäller tekninken, och så förstås fick sej lata muskler ett brutalt uppvaknande. Till mina träningsprogram har jag alltid valt låtar från min hårddisk som jag gillat och tyckt passat bra,men en kul grej är att skriva jogging i sökfältet på Spotify så dycker det upp massor av musik gjord för just det. Typ 50 songs for jogging eller total workout running. Kanske inte låtar man lyssnar på annars men de är bra anpassade för ändamålet. Finns ju många att välja på å sen är det bara att sätta ihop sin lista och köra hårt! ska ta en sväng nu innan det blir en nice dusch!

Total Workout Running, Vol. 2: 125BPM - 140BPM (Ideal for Running, Jogging, Treadmill, Gym Workout & General Fitness)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0