Julklappspapper



Pysslar med att slå in lite julklappar! Skaffade mej för ett par år sen massor av sånt blankt papper som ni ser på mina paket på bilden. Jättefin kvalitèt och riktigt fint! Kom liksom över det vid ett tillfälle och det var en rejäl mängd,och jag bara tyckte att det var så vackert. Klapparna har alltså sett ut så här under några år hos oss,om de inte blivit inslagna vid inköpet förstås! Förra året vid jul skulle Eddie och jag åka och köpa mer tejp när den tagit slut vid inslagningen. Då på affären sa han åhh... kan vi inte köpa sånt där riktigt julpapper med tomtar på !
Där ser man vad smaken kan vara olika,han var visst mer åt det klassiska hållet än vad jag var som tröttnat på sånt julpapper. Ha! nu är några paket till honom inslagna i tomtepapper i alla fall!

Det är ju faktiskt riktigt fint det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0