Julstök pågår

Nu så är arbetsdagen slut och jag har dessutom hunnit handla en massa saker inför julen! I stekpannan ligger potatis och steks, å så massor med morötter till! Är faktiskt riktigt hungrig nu för det blev väldigt lite till lunch idag. Det var så spännande på jobbet idag, som vanligt gick tiden jättefort. Men det är faktiskt ingen stress just nu,hade gott om tid till det jag skulle göra. Nej nu ska jag tänka på mitt och fortsätta med bestyren här hemma,dessutom håller jag på med en rolig grej som ska bli klar till nyårsafton. Känner på mej att den tillställningen vi ska på kommer att bli en riktig kalasgrej,det är så roligt att ha den att se fram emot. Nu är maten klar ,jag ska kasta mej över den! Mums! Å när den är uppäten blir det lussebullar som en fantastisk kvinna skickade med mej hem idag,tack snälla du!

 Ha det så bra ni kan snälla alla människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0