Julstrumpor

Vilken fantastisk dag jag har haft idag,först julfirande med de nära och sen jobba! Nu sitter jag hemma med räkor och klasssiskt tillbehör! Alla jag mött idag har varit så schyssta och snälla,inte sett eller hört av nån elaking på hela dagen! Först och främst vill jag visa er min döttrars fantastiska julstrumpor. Det är sant alltså de såg verkligen ut så här på fötterna på självaste julafton! Tur de fick ny strumpor i var sitt paket!
Vi börjar med 23-åringens fossingar!


Å här har vi 20-åringens val,en av varje verkar vara en trend!



Här är två som i alla fall hade vett om att tänka på klädseln till jul!


Tomtemor poserar!



Hörru bruden it's christmas time!
Ja i det här hemmet finns en del underliga motiv att fota. Här kommer ett till!



Nej ingen fara,det är bara mina tre  barn som softar i farsan sin's soffa! Den utslagna tomten som dragit ner luvan en stund har inte nallat på julspriten utan jobbat hela natten och gör det även nu i skrivandes stund. Mer från vår jul kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0