Känner mej laddad och klar!

Så ska jag snart ta och ge mej iväg ut då. Just nu singlar det ned några snöflingor här men hoppas på att det inte ska öka tempot. Får komma ihåg att borsta av trappen när jag sticker. Det är sånt jag lätt vill blunda för och tänker Äh det smälter snart! Det är många gånger jag ångrat den taktiken kan jag lova. Förresten så har jag tagit på mej den härlig svartvita tröjan jag visade på bild igår. Den är så perfekt att använd i lager på lager principen p ga den tunna men fasta kvalitén. Å snygg på blev den också! Nu är jag nöjd å känner mej så fin när jag ska iväg å jobba. Vi hörs om några timmar så får ni veta hur det känns efter uträttat verk!

 Här är den igen,tröjan! Haléns rea var det! Coolt tydligen slutsåld nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0