Karlsson

Hej vänner! Tjoff sa det och så var arbetspasset över för ikväll! När jag jobbar så tänker jag inte på tid på samma sätt som nät jag väntar på bussen en kall vintermorgon! Inte för att jag väntar på nån buss nångång för jag åker ju bil,men ni fattar vad jag menar va! Känner mej så hemma i den här branschen så det är inte klokt! Nu sitter jag här och mumsar på Karlsson,han är så god! Karlssons fyrkant närmare bestämt ett gott bröd! Förut var det en fyrkantig bit som var jäkligt krånglig att skära men nu finns den i limpform!


Den är så god med sin mörka smak,malt fänkål och kummin är det som gör smaken! På den lägger jag smör (som jag hämtade hem från jobbet idag) och gurkskivor. Sen njuter jag som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0